İŞTE TÜRKİYENİN BAŞBAKANI

BRECEP TAYYİP ERDOĞANIN 1994-2006 YILLARI ARASINDAKİ SÖYLEMLERİ VE DÜŞÜNCELERİ.BUADAM BU ÜLKEDE BAŞBAKAN.BAKIN NASIL DEĞİŞMİŞ:

     *ELHAMDÜLLİLAH ŞERİATÇIYIZ (21.12.1994) MİİLİYET

     * YILBAŞINA KARŞIYIM  (19.12.1994) SABAH

     * BEN TEKKEYE DEĞİL DERGAHA GİTTİM (22.01.1997)GÖZCÜ

     * ATA'YA SAYGI DURUŞUNDASAP GİBİ AYAKTA DURMAYA GEREK YOK (12.05.1994) HÜRRİYET

      *HER 10 KASIMDA YAYGARA KOPARTILIYOR  (14.11.1994) HÜRRİYET

      * İÇKİ YASAKLANSIN )1.05.1996) HÜRRİYET

      * İSTANBUL'U MEDİNE YAPACAĞIZ ( AKİT)

      * BÜTÜN OKULLARİMAM HATİP YAPILACAK  (17.09.1994) CUMHURİYET

      *YEŞİL(kaldırım rengi) MEDENİYETTİR (25.06.1994)

      *SADECE İMAMLAR RESMİ NİKAH KIYSIN (9.05.1995)M İLLİYET

      * BEN MİLLET MECLİSİNİN DE SUAYLA AÇILMASINDAN YANAYIM (08.01.1996) Bel.başkanlığı döneminde belediye meclisinin heraçılışı istiklal marşı yerine kuran okunarak yapılmıştır.Yine böyle bir açılıştan sonra bunları söylemiştir.

       *BEN İSTANBUL'UN İMAMIYIM (8.01.1997) HÜRRİYET

       * CUMHURBAŞKANININ İMAM HATİPLİ OLACAĞI GÜNLER YAKINDIR (5.02.1996) AKİT

        * DEMOKRASİ BİZİM  İÇİN BİR AMAÇ DEĞİL,ARAÇTIR.AMACIMIZA ULAŞANA KADAR DEMOKRASİYİ KULLANACAĞIZ.

 

bir miting sırasında halka sesleniyor :  '' YOLUMUZUN ORTASINDAİNEK OTURMUŞ,YOLUMUZU KAPATIYOR,MENZİLE ULAŞMAMIZI ENGELLİYOR. İNEĞİ YOLUMUZDAN ÖNCE LAFLA,USUL USUL,SONRA EVVELALLAH SİZLERİN YARDIMIYLA,ARTIK NASIL OLURSA,NASIL DENK GELİRSE,KALDIRACAĞIZ''   (inek olarak Laik Cumhuriyetimizi ve Atatürk ilkelerini kastediyor)

        *  HEM LAİK HEM MÜSLÜMAN OLUNMAZ!YA MÜZLÜMAN OLACAKSIN,YADA LAİK.İKİSİ BİRARADA OLUNCATERS MIKNATISLANMA YAPAR.MÜMKÜN DEĞİL,İKİSİ BİRARADA OLAMAZ!

        * REFERANSIMIZ İSLAMDIR,TEK HEDEFİMİZ İSLAM DEVLETİDİR!

oğlunun nikah davetiyesindeki terih :29 zilkade 1421 olarak yazılmıştır.yani arap takvimi tarihi kullanmıştır.

        *  EGEMNELİK KAYITSIZ ŞARTSIZ MİLLETİNDİR LAFI KOSKOCABİR YALAN,EGEMENLİK KAYITSIZ ŞARTSIZ ALLAHINDIR!

 

   BAŞBAKAN OLDUKTAN SONRA RECEP TAYYİP ERDOĞAN BAKALIM NELER DEMİŞ:

  

       * TÜRKİYEYİ PAZARLIYORUM.BİZİM İÇİN VERİLECEK PARA ÖNEMLİDİR.HERŞEYİ  PAZARLAR,SATARIZ,PARAYI VEREN DÜDÜĞÜ ÇALAR!

       *  BİR TUTTURMUŞLAR LAİKLİK ELDEN GİDİYOR DİYE,MİLLET İSTERSE TABİİKİ GİDECEK BE!

       *  BANA VERİLEN MAAŞ ÇOK DÜŞÜK,YETMİYOR.SEN NE KADARMAAŞ ALIYORSUN?  (  Almanya Başbakanına söylemiştir)

        *  DUR DİNLE BE!DUR DİNLE' 9 AY 10 GÜN BE!  ( seçim konuşmaları sırasında bir vatandaşa söylemiştir)

        *  YAHU BU MİLLET YATIP KALKIP SİZE Mİ ÇALIŞACAK!!  (Erzurum'da çiftçilere sesleniyor)

         *SANA MI KALDI TÜRBAN KONUSUNDA KARAR VERMEK,BU ULEMANIN İŞİDİR.ULEMA NE DİYORSA O DUR.  ( AVRUPA İNSAN HAKLARI MAHKEMESİNE SÖYLEMİŞTİR)

         *  Danıştay'ın türban kararı konusunda söyledikleri:'' EFENDİİ,SEN KİM OLUYORSUN,BUNA MECELLE ( ŞERİAT  HUKUKU) KARAR VERİR.  (Birkaç hafta sonra işareti alan şeriatçı bir terörist Danıştay'ı bastı ve Danıştay üyelerini taradı.1 Hakimimizi ÖLDÜRDÜ)

 

          * ULAN TERBİYESİZLİK YAPMA! ARTİSTLİK YAPMA LAN! HADİ ANANI DA AL GİT BURDAN ( mersin'de bir vatandaşa söylemiştir)

          * ASKERLİK YAN GELİP YATMA YERİ DEĞİL  ( ŞEHİT YAKINLARINA SÖYLEDİ)

          *  NE KONUŞACAM BEN O KADINLA YAHU ( Şehit annesine demiştir)

          * BURASI (kafasını göstererek) BASMIYOR.HAYATINDA 2 KOYUN GÜTMEDİĞİ İÇİN BUNU KAVRAYAMIYOR! (YÖK BAŞKANI PROF.DR.ERDOĞAN TEZİÇ İÇİN SÖYLEMİŞTİR.   (Ne hikmetse bu konuşmasından bir süre sonra bir şeriatçı tarafından prof.dr.erdoğan teziçe suikast girişimi yapılmıştır!!!!??? )

 

        *KENDİSİNE KEFİLİM,BABAM GİBİ GÜVENİRİM.ONA KENDİME İNANDIĞIM GİBİ İNANIYORUM.   (Tüm dünyada terörist ilan edilen  ve aranan EL KADI  hakkındaki sözleridir.)

          *ve diğer sözleri :      -- ŞEREFSİZLER

                                             -- BENİM ÇOCUKLARIM AÇ MI KALSIN BE!

                                             -- KES ULAN SESİNİ

                                             -- OTUR ULAN OTURDUĞUN YERDE,HERŞEYE BURNUNU SOKMA

                                             -- SANA 3 NOKTA KOYARIM

 

İŞTE TÜM BUNLARI SÖYLEYEN VE BUNLARI DÜŞÜNEN TÜRKİYE 'NİN BAŞBAKANI.ÇOK YAZIK Kİ EĞİTİM SEVİYESİ BELLİ,KALİTESİ BELLİ. TÜRKİYE GİBİ BİR ÜLKE ASIL,ÖZ,İLERİCİ BAŞBAKANLARI HAKEDİYOR.  BU SÖZLERE YORUMLARINIZI BEKLERKEN, RECP TAYYİP ERDOĞANI VE SAZ ARKADAŞLARINI DA AKLINIZLA YORUMLAMANIZI DİLİYORUM...

 

 

         yorumlarınızı bekliyorum....

Yorum Yaz